استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مصدومیت جباری به مسائل روحی و عصبی این بازیکن مربوط است

در حالیکه شایعات مختلفی در مورد شدت مصدومیت مجتبی جباری شنیده می‌شود شنیدن حرف‌های محمدرضا مولایی مربی بدنساز او در نوع خود قابل توجه است.

مولایی که سال‌هاست وضعیت بدنی این بازیکن را زیرنظر دارد در پاسخ به این سئوال که چرا جباری بیش از حد دچار مصدومیت می‌شود، به خبرگزاری فوتبال ایران می‌گوید: «باور کنید دلیلش را نمی‌دانم. من قبل از شروع این فصل 15 تا 20 جلسه با مجتبی تمرین کردم و او شرایط بسیار خوبی داشت. وقتی خبر مصدومیت جباری را شنیدم شوکه شدم و او گفت که این آسیب‌دیدگی در سالن وزنه به وجود آمده است و پس از حضور در تمرینات شدت بیشتری پیدا کرده است.»

مولایی در پاسخ به این سئوال که فکر نمی‌کنید مصدومیت‌های جباری به دلیل فرار او از تمرینات بدنسازی است، تاکید می‌کند: «اتفاقا جباری جزو معدود فوتبالیست‌هایی است که با جان و دل تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهد و هیچ ترسی از این موضوع ندارد. در ضمن باید بگویم که انجام تمرینات بدنسازی به صورت انفرادی تاثیرگذارتر از شکل گروهی آن است. در این شرایط مربی بدنساز فقط روی یک نفر تمرکز دارد و بهتر می‌تواند بازیکن موردنظر را از لحاظ آمادگی جسمانی به شرایط ایده‌آل برساند.»

مولایی در ادامه حرف‌هایش و برای پاسخ دادن به این سئوال که چرا جباری بیش از حد مصدوم می‌شود، دایره حرف‌هایش را کمی وسیع‌تر می‌کند. او با باز کردن این موضوع می‌گوید: «مصدومیت این فوتبالیست می‌تواند به ناآمادگی بدنی او، شرایط روحی و روانی و مسائل مختلف دیگر بازگردد. من فکر می‌کنم مصدومیت جباری بیشتر به مسائل روحی و عصبی این بازیکن مربوط است و واقعا نمی‌توانم بیشتر از این صحبت خاصی در مورد آسیب‌دیدگی‌های این بازیکن داشته باشم.»

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش تاکید می‌کند: «مجتبی 3 سال در ابومسلم بازی کرد ولی فقط یک بار مچ پایش شکست و مشکل خاص دیگری نداشت ولی پس از حضور در استقلال ابتدا رباط صلیبی‌اش پاره شد و یک فصل بعد از ناحیه مینیسک آسیب دید. گویا مصدومیت جدید او هم مربوط به رباط صلیبی است که البته خودش گفته نیازی به عمل جراحی ندارد.من معتقدم که او دراین سال ها بدشانسی های زیادی آورد و این برایم ناراحت کنده است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد