استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مقاومت 0-0 استقلال؛ جدال ترسوها برنده نداشت

دیدار تیم‏های استقلال تهران و مقاومت سپاسی با تساوی به پایان رسید.

در روز دوم از هفته دوم لیگ برتر ایران، تیم‏های مقاومت سپاسی و استقلال تهران در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.
این دو تیم که در روز نخست رقابت‏های لیگ حریفان خود را شکست داده بودند، در این بازی چنگی به دل نزدند و «احتیاط» بیش از هر چیز دیگری در دستور کار مربیان دو تیم قرار داشت. در طول 90 دقیقه این بازی، موقعیت‏های زیادی روی دروازه‏ها ایجاد نشد و از مهمترین فرصت‏های گلزنی می‏توان به شوت سنگین " سیاوش اکبرپور " در نیمه اول اشاره کرد که از بالای دروازه مقاومت سپاسی به بیرون رفت و یا ضربه سر " مصطفی صبری " مدافع پیش کشیده مقاومت که به تیرک عمودی دروازه وحید طالب‏لو اصابت کرد.
با این نتیجه مقاومت و استقلال 4 امتیازی شدند و به ترتیب در مکان‏های سوم و چهارم جدول رده‏بندی ایستادند.

حاشیه‏ها:

* نکته قابل توجه این دیدار اتحاد هواداران برق شیراز و مقاومت شیراز بود. هواداران تیم دسته اولی برق شیراز با لباس‌های نارنجی نسبت به هواداران مقاومت قابل تمایز بودند.
* قبل از شروع بازی سیاوش اکبرپور، هاشم بیک‏زاده، امید روانخواه و هادی شکوری به سمت نیمکت مقاومت رفتند.
* استقلال در این بازی 3 کاپیتان در زمین داشت. ابتدا فرهاد مجیدی که تعویض شد بازوبند کاپیتانی به غلامرضا عنایتی رسید و بعد از تعویض مهاجم 32 ساله استقلال، وحید طالب‏لو کاپیتان آبی‏ها شد.

مقاومت سپاسی 0-0 استقلال
ورزشگاه: حافظیه شیراز، 15 هزار نفر
کارت زرد: کوهنورد، صبری، کرمی، زارعی، ایران پوریان(مقاومت) صادقی، کاظمی، سیدصالحی(استقلال)


ترکیب مقاومت سپاسی: سنگچولی، صبری، نیسانی، میرهانی هاشمی، کوهنورد، کرمی، محمود محمدی(52 چترآبگون)، ممبینی(71 ایران پوریان)، دهقان، گودرزی(85 زارعی)، متوسل‏زاده
سرمربی:داود مهابادی

ترکیب استقلال: طالب‏لو، شکوری، صادقی، بیک‏زاده، منتظری، خسرو حیدری، کیانوش رحمتی، مجیدی(60 برهانی)، روانخواه، اکبرپور(85 سیدصالحی)، عنایتی(73 کاظمی)
سرمربی: صمد مرفاوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد