استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

واعظ‌آشتیانی: فدراسیون فوتبال حق دخالت در زندگی خصوصی مردم را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر رضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره محرومیت حنیف عمران زاده از حضور در لیگ برتر به علت عمل نکردن به منشور اخلاقی اظهار داشت: منشور اخلاقی نباید به مسائل شخصی افراد وارد شود و اگر برای بازیکن، مربی یا مدیری مسئله ای در خارج از میدان فوتبال یا ورزشگاه به وجود آید این مسئله در مراجع قانونی مربوطه رسیدگی می شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با دفاع از منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال؛ عنوان کرد: این مسائل به مجموعه فوتبال ارتباطی ندارد و اگر فدراسیون فوتبال بخواهد با این طریق به زندگی خصوصی افراد دخالت کند، باشگاه استقلال به دیوان عدالت اداری و دیگر مراجع شکایت خواهد کرد .
واعظ آشتیانی تصریح کرد: این یک دعوی فوتبالی نیست که اساسنامه فدراسیون فوتبال اجازه مطرح شدن آن در دیگر مراجع را ندهد و در عین این حال فدراسیون فوتبال در کاری از خارج از فوتبال دخالت می کند.
وی گفت: هیچ وقت برای کم کردن بودجه باشگاه ها با وزارت صنایع صحبت نکردم ولی اگر هم این کار را انجام داده باشم برای جلوگیری از ولخرجی و بی حساب و کتابی بوده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد : هیچ یک از بازیکنان استقلال حق ندارند بدون هماهنگی با روابط عمومی باشگاه و تلفنی با هیچ رسانه ای مصاحبه کند و در صورت استنکاف 300 هزار تومان جریمه می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد