استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

وحید طالب لو: نفر اول درون دروازه استقلال من هستم

وحید  طالب لو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اردوهای خیلی خوبی را پشت سرگذاشته ایم و اکثر نفرات از شرایط بسیار خوبی برخوردارند و و صبح و  بعد از ظهر نیز تمرینات بدنسازی و کار با توپ را انجام می دهیم و با آمدن مجتبی جباری نیز روحیه تیم دوچندان شد.

وی در ادامه گفت: رقابت خیلی خوبی با محمدمحمدی درون دروازه دارم و می دانم که اگر یک لحظه غفلت کنم جایم را خواهد گرفت تمریناتم را دو برابرکرده ام و دروازه استقلال را به هیچ کس دیگری واگذار نمی کنم و نفر اول درون دروازه استقلال من هستم و ممارست بیشتری برای فیکس شدن در دروازه استقلال می کنم.

طالب لو در پایان گفت: در مورد ممنوع المصاحبه شدن بی اطلاعم ولی اگر هم چنین صحبت هایی باشد به دلیل این است که حواشی از تیم دورباشد و ما همیشه با خبرنگاران همکاری کافی داشته ایم و دوست داریم آنها نیز از اوضاع و احوال استقلال اطلاعا کافی داشته باشند تا به اطلاع مردم برسانند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد