استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

خیلی سریع به مرز آمادگی رسیدم

محمدی گفت :تمامی بازیکنان استقلال از انگیزه بالایی برخوردار هستند واطمینان دارم این ویژگی تیم بزرگترین مشکل حریفان خواهد بود چون همگی به شدت تمرین کرده و تمایل بسیاری به گلزنی دارند که البته متناسب آنها من نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و در مدت زمان کوتاهی آمادگی مطلوبی کسب کردم که بخاطر توجهات غلامپور است .
محمد محمدی ، دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران ، عنوان کرد : بدون شک برگزاری اردوی آماده سازی در ترکیه از اهمیت بالایی برخوردار بود و فوتبالیست ها توانستند تا حدود بسیاری آمادگی مطلوب را بدست بیاورند و حتما نتایج درخشان آن را در مسابقات لیگ برتر خواهید دید اما در مقابل تمرینات دروازه بان ها نیز زیر نظر غلامپور دنبال می شود البته هر چند تمرینات کمی پر فشار است اما خیلی سریع به آنها عادت کرده و به شرایط مطلوب دست پیدا کردیم .
وی اضافه کرد :هر چند که من دروازه بان هستم و نباید در مورد کادر فنی اظهار نظری بکنم ولی واقیت این است که این کادر مربیان تا کنون تلاش بسیاری انجام داده اند و بدون شک در کوران مسابقات نیز می توانند کارآیی لازم را داشته باشند در مقابل دروازه بان ها نیز رقابت سالم و خوبی با یکدیگر دارند که با این روند استقلال تبدیل به تیمی قدرتمند در لیگ برتر و باشگاه های آسیا خواهد شد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد