استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

واکنش استقلال نسبت به انتشار نام عمران‌زاده

باشگاه استقلال نسبت به انتشار نام "حنیف عمران‌زاده" و محرومیت او از حضور در نهمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال واکنش نشان داد.
 فدراسیون فوتبال پس از نشست یکشنبه‌ی خود از محرومیت دو بازیکن خبر داد که گمانه‌زنی رسانه‌ها برای افشای نام این دو بازیکن آغاز شد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال از اعلام نام این دو بازیکن خودداری کرده است.
برخی از رسانه‌ها از محرومیت "شیث رضایی" و "علیرضا واحدی نیکبخت" بازیکنان پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز خبر دادند، برخی دیگر نام ""حنیف عمران‌زاده" بازیکن استقلال را کنار نام نیکبخت قرار دادند و برخی دیگر ...
پایگاه خبری استقلال در یادداشتی با عنوان " بزن بر طبل رسوایی که طبل آبرو بُرخورد" نوشت: پرده‌ها می افتد و آخرین جامه انسان ها به حراج گذاشته شده. عده ای بی پروا آبروی انسان ها را بر طبق گذاشته و بر سر هر کوی و برزن فریاد می زنند. گویی روز حسابی نیست و پل صراطی. کاش مدعی مسلمانی نباشیم و این چنین ابروی برادر دینی مان را نریزیم. افسوس که همه را مراقبیم و خود را غافل.
آنچه از دیروز نقل محفل دوست و آشنا شده آبروی مسلمانی است که به عنوان آخرین جامه او دست به دست می گردد و بی آنکه صاحبش بخواهد به یغما می رود.
آیا طرح نام یک بازیکن بی آنکه جرمش ثابت شده باشد خود گناهی بزرگ نیست؟
انتشار نام یک مسلمان را در حالی که هنوز حکمی در موردش صادر نشده چه می توان نامید؟
به راستی آیا همه ما منزه از خطاییم؟
آنان که اینگونه بر طبل بی آبرویی افراد می زنند آیا تا به حال به زیر مجموعه خود توجه کرده اند؟
آیا تا به حال در زیرمجموعه آنان هیچ اتفاقی غیر ورزشی رخ نداده است؟ که اگر اینگونه باشد چه طور باید به خود اجازه داد با تنظیم نامه های متعدد و ارسال آن به مبادی ذیربط و بی ربط خطای دیگری را بزرگ جلوه داد.
هرچند آن که بر این طبل بی آبرویی می زند کاش بر طبل رسوایی خود می زد که اگر خطایی هم صورت پذیرفته در دوران مدیریت شخص وی بوده.
مگر نه اینکه خداوند خود عیب پوش است و به عیب پوشی توصیه کرده پس چگونه است که به سادگی به خود اجازه می دهیم بالاترین سرمایه یک انسان که همانا آبروی اوست این چنین به دست باد سپرده شود؟
به هر تقدیر آنچه رخ داده بیش از آن که یک اشتباه سهوی و یا تلاش برای ایجاد فضای سالم در فوتبال باشد به نوعی نمایش بغض شخصی و تلافی اقدامات خلاف سلیقه برخی دوستان است و ای کاش که بیش از اینها خداوند را ناظر بر اعمالمان بدانیم و به سادگی همه آنچه قطره قطره و طی سالها برای یک برادر مسلمان مان جمع شده با تلنگری نریزیم.
باشگاه استقلال آنچنان که پیش از این هم به کرات و به صراحت از زبان مدیرعامل خود گفته است، حامی و پشتیبان اجرای منشور اخلاقی است و صدالبته احترام به قوانین و مقررات را نصب العین خود می داند.اما اگر بنا باشد از مقررات برداشت سلیقه ای صورت پذیرد و این اعمال سلیقه به نحوی دستاویز محروم کردن یک انسان از حق امرار معاش قرار گیرد و زمینه ساز طرد یک فرد از جامعه بدون در نظر گرفتن نتایج بلند مدت باشد، باشگاه استقلال قاطعانه در جهت حفظ حقوق فردی و انسانی اعضای خانواده خود ایستادگی می کند.
بدیهی است در جامعه ای که مراجع رسیدگی به اشتباهات هر عضو مشخص است و قوانین جاری و ساری در آن به خوبی پاسخگوی خطاهای احتمالی افراد است، اعمال حکم نامتناسب با جرم (در صورت احراز) چیزی جز به بیراه رفتن نخواهد بود و باشگاه استقلال در مقابل چنین مسائلی از حقوق حقه خود چشم پوشی نخواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد