استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

عنایتی: برای بازی در لیگ امارات باید بیشتر تلاش کرد

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در لیگ امارات باید بیشتر از لیگ ایران تلاش کرد.

رضا عنایتی در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: حدود 20 جلسه تمرینات آماده‌سازی در کشور ترکیه انجام دادیم که بیشتر شامل کارهای بدنسازی می شد. به اعتقاد من اردوی خوبی را برگزار کردیم و پس از بازگشت نیز در حال برگزاری بازی‌های تدارکاتی هستیم. هر چند به دلیل شرایط نامساعد جوی نتوانستیم در ترکیه دیدار تدارکاتی برگزار کنیم.
وی در مورد سطح فوتبال امارات و اینکه آیا حضور بازیکنان ایرانی به آنها در این لیگ کمکی می‌کند، یا خیر عنوان کرد: در آنجا همه شرایط را باید در نظر گرفت. ضمن اینکه معتقدم در لیگ امارات باید بیشتر از لیگ ایران تلاش کرد. اگر یک تیمی نتیجه را واگذار کند، تیغ انتقاد به سوی خارجی‌ها خواهد بود ولی خود من به خاطر شرایط مالی از استقلال به امارات رفتم. ما فوتبالیست‌ها باید آینده را بسنجیم و به فکر خانواده‌های خود نیز باشیم.
عنایتی درباره غیبت تماشاگران در دیدار اول لیگ تصریح کرد: واقعا حیف است که این بازی تماشاگر ندارد به نظرم حق تماشاگر است که به ورزشگاه بیاید و امیدوارم مسئولان حداقل حتی اگر شده با جریمه نقدی مجوز حضور تماشاگران در استادیوم را فراهم کنند.
این مهاجم در پایان در خصوص برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال گفت: سال گذشته در لیگ ایران حضور نداشتم اما می‌دانم که فوتبال ما فشردگی بازی‌های آسیایی را تحمل می‌کرد و به خاطر شلوغی بیش از حد مسابقات دست فدراسیون بسته شده بود. امیدوارم امسال لیگ جذاب و پویایی داشته باشیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد