استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

اکبرپور: امیدوارم در حضور تماشاگران با سپاهان بازی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، سیاوش اکبرپور در خصوص جدال هفته اول تیم‌های استقلال و سپاهان در تاریخ 15 مرداد اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما حساس است البته چون امیر قلعه‌نویی مربی سپاهان شده این بازی نیز حساس محسوب می‌شود، اما قلعه نویی جزیی از خانواده استقلال است. نبود تماشاگران نیز در این دیدار از جذابیت‌های بازی کم می‌کند. امیدوارم کمیته‌های انضباطی و استیناف هواداران را ببخشند.
وی در مورد مشکلات در برنامه‌ریزی فوتبال ایران عنوان کرد: مشکلات فوتبال ما فقط به خاطر تعطیلی‌ها است. سال گذشته برنامه‌ریزی خوبی داشتیم اما تعطیلی پیاپی باعث شد 4 بار بدنسازی کنیم که امیدوارم امسال چنین اتفاقی نیفتد.
اکبرپور در خصوص تفاوت‌های لیگ ایران با امارات تصریح کرد: فوتبال امارات با فوتبال ایران کاملا متفاوت است در ایران همه ساله بازیکنان آینده‌داری به لیگ ما اضافه می‌شوند، اما در آنجا یک تیم فقط سه بازیکن خارجی می‌گیرد و آن سه بازیکن باید برای این تیم بدرخشد. باید قبول کنیم آنها از لحاظ امکانات از ما سرتر هستند. اگر قولی بدهند بلافاصله آن را عملی می‌کنند. آنها حرفه‌ای فکر می‌کنند اما از نظر سطح فوتبال به ما نمی‌رسند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد