استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران - 29 تیر

ابراهیم توره مهاجم سنگالی بعد از عقد قرارداد با سپاهان به دنبال جدایی از این تیم است... .

-    صبح امروز مجتبی جباری به نیت تبریک عید مبعث با واعظ آشتیانی تماس تلفنی داشت که این تماس به جهت رابطه صمیمانه طرفین مفصل و طولانی شد و در نهایت جباری که قرار بود تا امروز به پیشنهاد استقلال پاسخ دهد، تصمیم نهایی خود را اعلام کرد و در گفت و گو با مدیرعامل استقلال تصریح کرد قصد دارد یک فصل دیگر در استقلال بماند.

-    عباس انصاری فرد گفت: با کریمی صحبت کردم و به احتمال 99 درصد حضور این بازیکن در پرسپولیس قطعی است و او فردا قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

-    احمد شهریاری، مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: عادل کلاه‌کج این روزها به دنبال مدارک برای پایان خدمت سربازی است اما این موضوع دلیلی بر جدایی وی از تیم صبای قم نیست.

-    مهدی کیانی، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان با حضور در بوشهر قرارداد یک ساله با شاهین پارس جنوبی منعقد کرد. شاهین پیش از این نیز ایوان پتروویچ، لوسیانو والنته، رضا جلالی و محسن حمیدی را از لیگ برتر جذب کرده است.

-    سامان صفا دروازه‏بان فصل گذشته پاس همدان با عقد قرادادی داخلی به مدت یکسال به باشگاه مس کرمان پیوست. قرارداد رسمی این بازیکن روز چهارشنبه در هیات فوتبال کرمان ثبت خواهد شد. شهاب شهداد نژاد مدافع فصل گذشته تیم گل گهر سیرجان نیز با عقد قراردادی داخلی به باشگاه مس پیوست.

-    امیر مهریزی، مدیرعامل مستعفی باشگاه استیل‌آذین گفت: تصمیم من قطعی است و هرگز به فکر بازگشت به استیل‌آذین نیستم.

-    کریم باقری، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد جدید خود را با این تیم امضا کرد. محسن خلیلی مهاجم سرخپوشان نیز با حضور در دفتر مدیرعامل قرارداد یک ساله خود را امضاء کرد.

-    محمود فکری مربی سابق استقلال تهران که مذاکراتی با نساجی مازندران انجام داده بود به دلیل حضور دست‌نشان در این تیم به مازندران نرفته و مذاکراتی را با تیم اتکا گرگان آغاز کرد.

-    عماد رضا مهاجم عراقی سپاهان امسال برای تمدید قرارداد 600 میلیون تومان تقاضا کرده و ادعا می کند که از دو تیم خارجی، یکی از هلند و دیگری از عربستان پیشنهاد همکاری دارد.

-    ابراهیم توره مهاجم سنگالی سپاهان بعد از عقد قرارداد داخلی با این تیم، به سفر رفت و ظاهرا وجود یک پیشنهاد خوب از کره جنوبی باعث شده که او نزد مدیران سپاهان رفته و از آنها تقاضای جدایی کند.

-    محمدعلی کریم مدافع تیم ملی عراق با تایید پرویز مظلومی به زودی در تمرینات مس کرمان حضور خواهد یافت تا مشکلات این تیم را در خط دفاعی برطرف کند.

abidelan.blogsky.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد