استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مرفاوی: هیچ بازیکنی را کنار نمی گذارم

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران،مرفاوی با اشاره به شرایط اردوی استقلال گفت: «اردوی ترکیه اردوی مناسبی بود و تمرینات مختلفی برای آمادگی جسمانی و اصول تاکتیکی  استقلال انجام دادیم. تنها مشکل ما عدم برگزاری بازی تدارکاتی بود که به خاطر شرایط آب و هوایی میسر نشد. دو روز آخر اردو منتظر تغییر آب و هوا و مساعد شدن شرایط جوی بودیم اما این اتفاق نیافتاد و ما نمی توانستیم ریسک کنیم. از طرفی هم قرار بود روز دوشنبه به تهران برگردیم و انجام دو بازی تدارکاتی طی 48 ساعت با توجه به تمرینات سنگین بدنسازی تیم  منطقی نبود لذا تصمیم گرفتیم هر چه سریعتر به تهران بیاییم و امکان برگزاری دو بازی تدارکاتی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه را فراهم کنیم.ما برنامه ریزی کرده ایم و با هدف مشخص حرکت می کنیم. کادرفنی تصمیم گرفت زودتر به تهران برگردیم تا وقت را از دست ندهیم و طبق برنامه تمرینات را در تهران ادامه دهیم. مسلماً این تصمیم از سوی کادرفنی گرفته شده و هیچ کس از جمله بازیکنان در این تصمیم دخالت نداشتند. »

 مرفاوی در خصوص بازیکنان غایب در اردوی ترکیه گفت:«مسلماً ما با توجه به تمریناتمان و شرایط نفرات و آمادگی آنها وارد لیگ می شویم طبیعی است نفراتی که در تمرینات غایب بودند و یا به لحاظ بدنی عقب باشند باید به شرایط مطلوب برسند اما هر مربی تفکر خاص خود را دارد و آنچه به مصلحت تیم است و به نفع تیم اجرا می کند.»سرمربی استقلال در مورد وضعیت بدنی رینالدو و فابیو هم گفت:«بازیکنان خارجی ما باید به لحاظ بدنی آماده تر شوند آنها در اکثر تمرینات ترکیه غایب بودند اما باید با برنامه سعی کنیم این دو را به فرم ایده آل برسانیم و البته نباید در این راه عجله کنیم.»

مرفاوی در مورد وضعیت رینالدو و شایعه جدایی اش از استقلال گفت:«ما باید به این بازیکن و هر بازیکن دیگری فرصت بدهیم. ما همه نفرات را جذب کرده ایم که به نحو احسن از آنها استفاده کنیم. فصلی طولانی پیش روی ماست، من به هیچ وجه کسی را ترد نمی کنم و به رینالدو هم مثل بقیه فرصت داده می شود که هرچه سریعتر به تیم برسد هدف این است که ما نمی خواهیم کسی را دفع کنیم تلاش ما جذب بازیکنان است و به همه احترام می گذاریم و همه را دوست داریم و همه عزیزان باید تابع مقررات و نظم و انضباط تیم باشند.»

سرمربی استقلال در خصوص دعوت خود از پیشکسوتان استقلال برای تماشای بازی های تدارکاتی و جمع آوری نظرات آنها گفت:«من عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال هستم و همه پیشکسوتان هم در این تیم صاحب حق هستند. از همه استقبال می کنم و دست شان را می فشارم. می خواهم از نظرات، پیشنهادها و راهنمایی هایشان استفاده کنم و به این دلیل از آنها دعوت کرده ام که از نزدیک شاهد فعالیت تیم شان باشند. شخصا معتقدم استقلال متعلق به همه پیشکسوتان آن است.»

مرفاوی در پایان در خصوص برگزاری بازی های تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته گفت:« می خواهیم بازی هایی که انجام خواهیم داد بدون تماشاگر باشد. از این بابت از هواداران باید عذرخواهی کنم اما این به خاطر مصالح تیم است که خود آنها هم در این مصلحت شریک هستند.در این بازی های تدارکاتی نیاز به تمرکز و آرامش بیشتر بازیکنان است تا به خوبی تاکتیک های مورد نظر ما را در زمین پیاده کنند و از این رو تصمیم گرفته شده دیدارهای تدارکاتی بدون تماشاگر برگزار شود.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد