استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

به زودی استقلال را می‌خرم ،مدیرعامل می‌شوم

به گزارش شبکه ایران، درحالی که این روزها باشگاه ابومسلم به دلیل بدهی‌ فراوان از سوی کمیته انضباطی به حالت تعلیق درآمده است مدیرعامل ابومسلم مدعی شد به زودی سهام باشگاه استقلال را خریداری می‌کنم و با همکاری علی‌فتح الله زاده مدیریت این باشگاه را برعهده خواهم گرفت.

حسین قاسمی در ادامه می‌گوید: من کار خودم را خوب بلدم و می‌دانم چگونه این باشگاه را به موفقیت برسانم از این رو پس از ملاقات‌هایی که با علی فتح‌الله زاده داشتم تصمیم گرفتم برای خرید این باشگاه پیش قدم شوم و پیشنهاد خودم را به سازمان تربیت بدنی بدهم.

اظهارات قاسمی در حالی مطرح می‌شود که وی پیش از این مدعی شده بود  افرادی چون استویچکف و تیگانا را برای مربی‌گری ابومسلم به مشهد خواهد آورد اما سرانجام وی مجبور شد ناصر پورمهدی دستیار دوم سابق تیم پیکان را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

قاسمی در شرایط فعلی مدعی است بیشترین بخش سهام باشگاه ابومسلم را در اختیار دارد اما برخی از اعضای این باشگاه این مساله را به شدت رد می‌کنند و مدعی هستند وی تنها یک فرد خیال پرداز است و با بیان مطالب غیرواقعی به دنبال کسب شهرت است.

ادعای قاسمی می‌تواند در روزهای آینده واکنش‌های متعددی را در پی داشته باشد به ویژه‌ اگر این خبر هم مثل خبر حضور ژان تیگانا در ابومسلم باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد