استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

علیزاده: امروز رضایت نامه ام را از استقلال مى گیرم

تهران IranSport.Net - على علیزاده مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: روز آینده براى دریافت رضایت نامه ام به باشگاه خواهم رفت.وى اظهار داشت: در فهرست بازیکنان مورد نظر مرفاوى نبودم و به همین دلیل روز آینده براى دریافت رضایت نامه ام به باشگاه استقلال خواهم رفت. او در مورد این که چه کسى گفته او در فهرست بازیکنان فصل آینده نیست گفت: زمانى که باشگاه مهاجم جدید جذب مى کند معنایش این است که مرا نمى خواهند. البته با سید صالحى مشکلى ندارم و برایش در استقلال هم آرزوى موفقیت مى کنم؛ اما من فصل گذشته سال بسیار سختى را در استقلال گذراندم. علیزاده با اشاره به قرارداد ۲ ساله خود با باشگاه استقلال عنوان کرد: اگر چه یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارم؛ اما دیگر در این تیم نمى مانم. واعظى آشتیانى هم اعلام کرده که هر بازیکنى که مى خواهد از تیم جدا شود رضایت نامه اش را مى دهد و من هم دیگر نمى خواهم در این تیم بمانم. از ۳ تیم پیشنهاد دارم؛ اما هنوز تصمیم نهایى ام را نگرفته ام.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد