استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

همه در انتظار باگشت پسر برزیلی استقلال


روزی که امیر قلعه نوعی با اصرار های خود فابیو جان واریو را در آخرین روز های نقل و انتقالات به خدمت گرفت ، کمتر کسی پیش بین چنین درخششی از این هافبک برزیلی را داشت .
علی رغم باقی ماندن یک فصل دیگر از قرارداد جانواریو با استقلال در روزهای اخیر حرف و حدیث در ارتباط با ماندن این بازیکن در جمع آبی پوشان زیاد به گوش می رسد در صورتی که این اخبار از سوی باشگاه و مدیر برنامه های او تکذیب می شود .
اما واقعیت این است که یکی ، دو تیم اماراتی از جمله الجزیره و الاهلی با زیر نظر گفتن بازی های جانواریو در تلاش هستند فصل آینده او را در خدمت بگیرند ولی استقلالی ها که به خوبی می دانند نگه داشتن این هافبک برزیلی از چه اهمیتی برخوردار است سنگ زرگی را جلوی پای او قرار دادند تا به این شکل او را حفظ کنند .
در حالی که جانواریو به همراه همسرش به برزیل بازگشته تا تعطیلات را در کشورش سپری کند اما همچنین مذاکرات اماراتی ها با مدیر برنامه های او ادامه دارد و گفته می شود که طرفین بر سر مبلغ یک میلیون و سیصد هزار دلار برای یک فصل به توافق رسیدند و همین امر دغدغه بزرگ مدیران استقلالی شده است و نمی دانند که ایا واقعا می توانند فابیو را حفظ کنند یا نه ؟
این امر حتما بعد از بازگشت جان واریو از تعطیلات مشخص می شود اما بعید می دانیم که با پیشتهاداتی که از طرف اماراتی ها شده آبی پوش بماند .






نظرات 1 + ارسال نظر

درامد مادام العمر فقط با ۵۰۰۰ تومان برای اولین بار در ایران ۱۰۰ ٪ تضمینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد