استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

عمران زاده: برای حضور در ترکیب اصلی استقلال تلاش می‌کنم

مدافع جدید تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای حضور در ترکیب اصلی این تیم در فصل جدید لیگ برتر تلاش می‌کنم.

حنیف عمران زاده ، روز پنج شنبه با حضور در همدان با تیم پاس تسویه حساب کرد تا برای شرکت در تمرین تیم استقلال مشکلی نداشته باشد.

عمران زاده در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: استقلال تیم بزرگی است و مدافعان خوبی در اختیار دارد و باید برای حضور در ترکیب اصلی بتوانم اعتماد مربیان را جلب کنم.

وی اضافه کرد: قراردادم با تیم فوتبال استقلال دو سال است و به لحاظ قرارداد مالی نیز رضایت کامل دارم چرا که تنها برای بازی در این تیم به تهران بازگشتم.

عمران زاده حضور در تیم ملی را خواسته‌اش از فوتبال لیگ برتر دانست و گفت : برای حضور در تیم ملی باید درخشش خوبی در استقلال تهران داشته باشم و این امر تنها با تلاش مستمر عملی می‌شود.

وی در خصوص تسویه حساب مالی با تیم پاس گفت: با تعطیل شدن تمرین تیم استقلال به همدان سفر کردم تا با کسب برگه تسویه حساب مالی به طور رسمی عضو تیم استقلال تهران شوم.

وی اطمینان داد: با مربیگری صمد مرفاوی، تیم استقلال امسال نیز مدعی اصلی عنوان قهرمانی لیگ برتر باشد و همه باید تلاش کنند.

حنیف عمران زاده، دو فصل برای تیم پاس همدان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور یافت و امسال با اتمام قرادادش به استقلال تهران پیوست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد