استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

صمد لیست مازاد استقلال را اعلام کرد

سرانجام لیست بازیکنان مازاد استقلال به طور رسمی به باشگاه اعلام شد. مرفاوی که اصرار بسیاری داشت بازیکنان را تحت عنوان پایان همکاری از استقلال جدا کند مجبور شد لیست بازیکنان مازاد را به باشگاه معرفی کند تا مسوولان باشگاه هم بازیکنان را در جریان این موضوع قرار دهند. در لیست مازاد استقلال علیزاده، عباسفرد، امیرآبادی و یدالله اکبری از همه سرشناس‌تر هستند. اشکان نامداری، مهرداد پولادی و سعید بیات هم جزو بازیکنانی هستند که باشگاه نیازی به آنها ندارد و باید دنبال تیم جدیدی باشند. قرار گرفتن نام علیزاده و یدالله‌اکبری در لیست مازاد استقلال کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که اوت‌انداز استقلال بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود در لیست مازاد قرار ندارد. یکی دیگر از ابهام‌های این لیست قرار گرفتن نام مهدی امیرآبادی در این لیست است. امیرآبادی هم تصور می‌کرد فصل آینده در استقلال خواهد بود اما مرفاوی با قراردادن نام این بازیکن در لیست مازاد استقلال نشان داد برای پست دفاع چپ تیمش برنامه‌های تازه‌ای دارد. استقلال در حالی 2 بازیکن چپ پای خود به نام‌های امیرآبادی و پولادی را در لیست فروش قرار داده که تاکنون برای جذب بازیکنان جدید در این پست هیچ اقدامی نکرده است.
 
نظرات 1 + ارسال نظر
کسب درآمد از طریق sms 1388/03/27 ساعت 07:16 ب.ظ

سایت lbs.ir با هدف آموزش از طریق اس ام اس ( Learn By Sms ) وابسته به شرکت آرمان مبتکران آمادگی خود را برای تبادل لینک با تمامی سایت ها و وبلاگ های با بازدید مناسب اعلام می دارد.
ضمنا طرح جدید LBS با محوریت « کسب درآمد از طریق اس ام اس » نیز آغاز شده است و بسیاری از دوستان فعال ، ماهیانه درآمد مناسبی از این طرح دریافت می کنند . برای اطلاعات بیشتر به سایت www.LBS.ir و صفحه مربوط به کسب درآمد مراجعه فرمایید.

در صورت تمایل به تبادل لینک نام سایت را در صفحه اصلی و با عنوان :
کسب درآمد از طریق اس ام اس
و به آدرس :
www.lbs.ir
لینک نموده و متعاقبا اطلاع دهید تا لینک شما نیز در سایت قرار گیرد.
موفق باشید.
مدیریت LBS

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد