استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

علیزاده : تجدید قوا می کنم

در لیگ برتر برای اینکه استقلال تهران قهرمان لیگ شود زحمات بسیاری کشیدیم و البته بعد از قهرمانی و خوشحالی هواداران این موضوع جبران شد اما نیازمند یک مدت استراحت هستم تا تجدید قوا کنم.
علی علیزاده، مهاجم استقلال تهران، ضمن مطلب فوق تأکید کرد: البته در گذشته با مرفاوی جلساتی داشته ام که البته بسیار مفید بود ولی می خواهم زمانی که به تهران بازگشتم تکلیف خود را مشخص کنم البته باید بگویم که برای یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارم که در آینده همه چیز مشخص می شود.
علیزاده به خبرنگار آریا گفت: استقلال و هواداران آن را بسیار دوست دارم و تلاش می کنم که مجدداً پیراهن آن را بر تن کنم ولی اگر نخواهند که با آنها همکاری کنم حتماً به تیم دیگری می روم ولی اولویت من استقلال تهران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد