استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

رضا عنایتی در گفتگو با آریا: باز هم آقای گل می شوم

عنایتی گفت: از اینکه پس از مدتها توانسته ام تمرینات خود را با استقلال تهران آغاز کنم، احساس بسیار خوبی دارم و امیدوارم که با این تیم بتوانم قهرمان لیگ برتر کشور شوم که البته دور از دسترس نیست.
رضا عنایتی، بازیکن استقلال تهران، تصریح کرد: از زمانی که با استقلال وارد مذاکره شده و قرارداد امضاء کردم شایعات بسیاری منتشر شده است که البته به هیچ کدام توجهی ندارم و تنها تلاش می کنم با شدت بخشیدن به تمرینات میزان آمادگی خود را بالا ببرم.
عنایتی اضافه کرد: تصمیم دارم یک بار دیگر در استقلال تهران آقای گل لیگ برتر شوم که البته با وجود رقیبان سرسخت این امر دشوار است ولی تلاش خود را انجام می دهم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد