استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

بررسی خط به خط نفرات استقلال در فصل آینده

البته باید دید آیا این گلر جوان حاضر می‌شود، یک فصل کامل زیر سایه طالب‌لو و محمدی قرار گیرد یا خیر. با مشخص شدن این موضوع پرونده دروازه‌بان‌های استقلال بسته خواهد شد، اما در خط دفاع هادی شکوری ماندنی شد. او که مدعی بود از امارات و قطر پیشنهاد دارد پس از مذاکره با واعظ توافق کرد تا فصل آینده هم بماند. پژمان منتظری هم که بازیکن آزاد است به توافق رسید و پس از بازگشت از کره‌شمالی ثبت می‌کند. منهای این دو نفر وضعیت سه مدافع دیگر هنوز نامشخص است. بیژن کوشکی فعلا مصدوم است. می‌گویند مرفاوی او را نمی‌خواهد و باشگاه هم هنوز برای تمدید قرارداد کوشکی پیشقدم نشده است. پیروز قربانی هم قراردادش تمام شده. در خصوص او هم گفته می‌شود با سرمربی جدید مشکل دارد و در لیست خروجی‌ها جای گرفته است. اگر دیدید کاپیتان دوم استقلال فصل آینده به پاس همدان یعنی تیمی که علیرضا منصوریان سرمربی آن می‌شود رفت چندان تعجب نکنید. مورد بعدی در خصوص قربانی اینکه مقصد فصل آینده او هر کجا که باشد قطعا پرسپولیس نیست.
برخلاف شایعات مطرح شده پیروز نمی‌تواند به پرسپولیس برود. اول اینکه براساس تفاهم‌نامه استقلال و پرسپولیس از یکدیگر بازیکن نمی‌گیرند. جدا از این پرسپولیس از شش سهمیه موجود پنج سهمیه را پر کرده و تنها یک جای خالی دیگر دارد که بسیار بعید است آن را با جذب قربانی بسوزاند، چرا که نیازی به مدافع جدید ندارد. ابراهیم تقی‌پور هم چنین شرایطی دارد. او قرارداد ندارد و بازیکن آزاد است. گفته می‌شود ابومسلم برای خرید او پیشقدم شده، اما هنوز قضاوت در مورد رفتن یا ماندن تقی‌پور هم زود است. حنیف عمران‌زاده از پاس همدان هم تنها بازیکن تازه‌وارد استقلال در خط دفاعی است. با جذب کیانوش رحمتی از سایپا و حفظ حسین کاظمی که قرارداد دارد مشکلی در هافبک دفاعی استقلال دیده نمی‌شود.
نام مهرداد پولادی و یدا... اکبری هم در سبد خرید پاس همدان دیده می‌شود و حتی شنیده شده قرارداد داخلی هم ثبت کرده‌اند. خسرو حیدری هم ماندنی است. همین طور امیرآبادی و هاشم بیگ‌زاده، اما وضعیت میثم منیعی نامشخص است. در مورد او هم گفته می‌شود که شاید به تیم سابق خود یعنی پاس برگردد. خصوصا که پاسی‌ها جواد شیرزاد را در فولاد خوزستان می‌بینند. بازگشت فرزاد مجیدی هم بسیار جدی مطرح است. توافق برای تمدید قرارداد مجتبی جباری و ماندگار شدن فابیو جان‌واریو بهترین خبر برای تقویت خط میانی است. مهدی شیری هم که جذب شده و فقط باید مشکلش را با النصر عربستان حل و فصل کند. مهدی کریمیان و ایمان مبعلی هم به عنوان دو گزینه جدی استقلال برای فصل بعد هستند که گفته می‌شود درصد آبی‌پوش شدن آنها بسیار زیاد است. اگر استقلال موفق شود این دو نفر را هم جذب کند خط میانی فوق‌العادها پیدا خواهد کرد. به این جمع رینالدو مصدوم در فصل گذشته را هم باید اضافه کرد. مجیدی هم که همان روز اول با استقلال سفید تمدید کرد. بزرگترین خرید استقلال در خط حمله هم به جذب رضا عنایتی برمی‌گردد. آرش برهانی و سیاوش اکبرپور را هم باید ماندنی دانست. جدایی علی علیزاده، بازیکن اوت‌انداز استقلال هم حتمی است. مس کرمان یا تراکتورسازی مقصد بعدی او خواهد بود. علیرضا عباسفرد و احمد خذیراوی هم گفته می‌شود در لیست مازاد قرار دارند. البته با جدایی علیزاده که به دلیل تراکم بالای خط حمله تصمیم به رفتن گرفته است شاید میان عباسفرد و خذیراوی یکی ماندگار شود که اینجا هم تمایل کادرفنی در مورد مهاجم جوان و جنوبی بیشتر است.
ناگفته نماند شایعات و اخبار غیر رسمی هم پیرامون حضور نفراتی چون مرتضی اسدی مدافع صبای قم، افشین چاووشی مهاجم داماش، محمد نصرتی مدافع النصر امارات، محمد نوری هافبک صبا، علی سامره مهاجم عجمان و ستار زارع هافبک برق شیراز هم شنیده می‌شود که احتمالا در اولویت دوم خرید قرار دارند.
نظرات 4 + ارسال نظر
sadeghaneh 1388/03/13 ساعت 01:47 ق.ظ

راز پولدار شدن اینجاست
ماهانه دو میلیون تومان درآمد برای شما و اگر کمی تلاش کنید بیشتر از دو میلیون تومان
مگر میشه؟
آره حتما میشه
برای پی بردن به این راز از طریق لینک زیر عضو شوید و پس از عضویت میتوانید نحوه کسب این درآمد را از طریق وبلاگتان بیاموزید
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
یادتان باشد تنها رمز موفقیت تلاش است

فرید 1388/03/13 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید

هدف بالا 1388/03/13 ساعت 03:58 ق.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810


ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

دوست 1388/03/13 ساعت 05:58 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد