استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال با ۲۳ نفر به استقبال لیگ نهم مى رود

استقلال با ۲۳ نفر به استقبال لیگ نهم مى رود

صمد مرفاوى برخلاف امیر قلعه نویى به یارگیرى در نیم فصل اعتقاد چندان نداشته و معتقد است باید کار را قبل از شروع لیگ به سرانجام رساند و مردان مورد نظر را جذب کرد تا در خلال مسابقات دچار دردسر کمترى از بابت هماهنگى میان بازیکنان شد. از طرف دیگر سرمربى جدید استقلال بر این باور است که در کوران مسابقات بازیکن خارجى خوبى هم نصیب هیچ تیمى نمى شود و نباید به آن دل بست چون تقریباً تمام مهره هاى خوب در قبل از شروع فصل تیم پیدا مى کنند بر همین اساس باید از فصل نقل و انتقالات نهایت استفاده را برد. بر اساس خبرهاى دریافتى، مرفاوى قصد دارد تیم خود را با اتکا بر ۲۳ بازیکن براى لیگ نهم ببندد و فقط ۲ جاى خالى براى مصدومیت هاى احتمالى بگذارد تا اگر چنین اتفاقى رخ داد مجبور نشود براى افزودن نام یک بازیکن به لیست مردان حاضر از کمیته پزشکى نامه آورده و مراحل ادارى فراوان را طى کند.

واعظى آشتیانى کلید حل ماجرا معماى جشن استقلال

اگر برنامه باشگاه استقلال دستخوش تغییر نشود، جشن قهرمانى آبى پوشان روز دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و طى آن به طرز باشکوهى البته بر اساس ادعاى خود استقلالى ها از بازیکنان این تیم بابت زحماتى که فصل قبل کشیدند، تجلیل به عمل مى آید. در این میان امیررضا واعظى آشتیانى بر دعوت از امیر قلعه نویى تأکید داشته و مدعى است که اختلافات موجود به هیچ عنوان نباید از ارج نهادن به تلاش هاى او در لیگ هشتم حرفه اى شود اما یک معماى بزرگ هم وجود دارد که هنوز هیچکس موفق به حل آن نشده و به نظر مى رسید کلید آن نزد خود آقاى مدیرعامل است. استقلال لیگ هشتم را با على فتح الله زاده شروع کرد اما وى در اوایل فصل کار برکنار شد و مسئولان کنونى استقلال نمى دانند که با توجه به اختلاف نظر او با واعظى آشتیانى، مى توانند نامش را در فهرست مدعوین قرار دهند یا اینکه اگر چنین کارى بکنند مورد غضب مدیرعامل کنونى قرار خواهند گرفت

باشگاه استقلال اعلام کرد: به یونگ بدهکار نیستیم

باشگاه استقلال اعلام کرد هیچ بدهى به تئودور یونگ ندارد. در پى انتشار فهرستى از باشگاه هاى بدهکار و پیرو آن اعلام حکم تعلیق ۸ باشگاه لیگ برترى، باشگاه استقلال اعلام کرد بر خلاف اخبار منتشره، این باشگاه هیچ بدهى به تئودور یونگ مربى هلندى و سابق تیم استقلال ندارد. برخلاف خبر منتشره استقلال بدهى ۸۳۲۵۰ یورویى یونگ را در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه سال جارى پرداخت کرده است و گنجاندن نام وى در فهرست شاکیان استقلال بدون رجوع به پرونده وى صورت گرفته است.


اعتراض واعظى آشتیانى به خبر تعلیق استقلال

مدیرعامل استقلال نسبت به تعلیق این باشگاه عکس العمل نشان داد. واعظى آشتیانى طى صحبتى این حرکت را غیر اصولى دانست. او مدعى شد این رفتارها در فوتبال ایران نتیجه نمى دهند واعظى اظهار داشت اگر باشگاه هاى استقلال و پرسپولیس در لیگ شرکت نکنند، ورزشگاه ها خالى از تماشاگر مى شود. او این حرکت را عجولانه دانست و مدعى شد مسئولان فدراسیون باید قبل از عملى کردن این تصمیم به عاقبت آن فکر مى کردند.

هشدار واعظى آشتیانى ؛ هیچ بازیکنى نباید با لباس ورزشى به باشگاه بیاید

مدیرعامل استقلال تردد بازیکنان این تیم در باشگاه را با لباس ورزشى ممنوع کرد. واعظى آشتیانى وقتى حضور چند بازیکن استقلال را با فرم ورزشى در باشگاه دید طى اخطارى به آنها گفت: هیچ یک از بازیکنان استقلال حق رفت و آمد در باشگاه را با لباس هاى ورزشى ندارند. او به استقلالى ها تأکید کرد باید با تیپ شخصى و البته منضبط در باشگاه رفت و آمد کنند. واعظى آشتیانى تأکید ویژه اى به پاى بندى به اصول و رفتارهاى ورزشى دارد تا به همین دلیل حواسش به صورت کامل به رفتار و اخلاق بازیکنان استقلال باشد.

گذرنامه استقلالى ها براى اردوى ترکیه گرفته شد

مسئولان باشگاه استقلال گذرنامه تمام بازیکنان این تیم را براى اردوى ترکیه جمع کردند. استقلالى ها براى اینکه در سفر به ترکیه با مشکلى مواجه نشوند از الان گذرنامه بازیکنان خود را گرفتند تا اقدامات لازم را براى سفر به آنتالیا انجام دهند. مسئولان استقلال، ترکیه را به عنوان محل برپایى اردوى آماده سازى خود انتخاب کرده اند. آنها به مدت ۱۰ روز در ترکیه اردو مى زنند تا با انجام تمرینات آماده سازى خود را براى رقابت هاى فصل جدید آماده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد