استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

بازیکن فصل جدید تیم استقلال : شروع خوبی داشتیم

بازیکن فصل جدید تیم استقلال : شروع خوبی داشتیم

بازیکن فصل جدید تیم استقلال در مورد اولین فصل حضورش در این تیم و وضعیت تمرینات گروهی گفت:‌تمرینات با نظم خوبی برگزار شده و اکثر بازیکنان به تیم ملحق شده‌اند. شروع خوبی داشتیم و امیدواریم در اردوی ترکیه بتوانیم آمادگی خود را به حداکثر برسانیم.
کیانوش رحمتی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه وجود دارد. البته من همیشه سعی کردم از حاشیه دور باشم اما در تیم بزرگی همچون استقلال حاشیه بازیکنان به سمت خود می‌کشد.
رحمتی در خصوص آینده استقلال در فصل بعد و لیگ قهرمانان آسیان گفت: در تمرینات اخیر مرفاوی نشان داده مربی جوان اما با تجربه‌ای است و با این روند می‌توانی در لیگ برتر و رقابتهای آسیایی به موفقیت برسیم.
بازیکن سابق تیمهای پاس و سایپا در خصوص رقابت با بازیکنانی همچون مجتبی جباری نیز افزود: جباری بازیکن بزرگی است و برای استقلال و تیم ملی زحمات زیادی کشیده، من از حضور این بازیکن در استقلال استقبال می کنم و این موضوع را به فال نیک می‌گیرم با این حال برای تثبیت جایگاه خود باید با او رقابت کنم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد