استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران - 9 تیر

 
image
: بیژن کوشکی قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد و علیرضا حقیقی نیز برای تمدید قرارداد با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به توافق رسید...

-    اشپتیم آرفی مهاجم فصل پیش پیام مشهد که چندی پیش با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرده بود، به زودی قراردادش را در هیات فوتبال ثبت می‌کند.

-    مهدی امیرآبادی صبح امروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد جدید خود را امضاء کرد.

-    امیر مهریزی، مدیرعامل استیل‌آذین اعلام کرد این باشگاه امروز با افشین چاووشی و عشوری زاد به عنوان دو بازیکن جدید قرارداد داخلی یک ساله امضا کرده است. همچنین حمید شادجو دروازه‌بان فصل گذشته استیل‌آذین، رضا نوروزی و حمید شرفی مهاجم و هافبک فصل گذشته استیل‌آذین قراردادشان را به مدت یک سال تمدید کردند.

-    پژمان نوری، هافبک ملی پوش فصل گذشته پرسپولیس پس از توافق با مدیران ملوان با این تیم قرارداد سفید امضا کرد.

-    علی کریمی گفت: باشگاه پرسپولیس از من دعوتی نکرده است که بخواهم آن را رد کنم.

-    محمد نصرتی و حسین کعبی ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه مس در تهران با مسئولان این باشگاه مذاکراتی را انجام دادند و توافق ضمنی خود را برای حضور در این تیم کرمانی اعلام کردند.

-    بیژن کوشکی، مدافع تیم فوتبال استقلال برای دو فصل دیگر با این تیم به توافق رسید.

-    امیر قلعه‏نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مسئولان باشگاه تا فردا قرارداد رسمی با مهدی رحمتی امضا خواهند کرد.

-    مازیار زارع، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز تیم مورد نظرم را مشخص نکرده‌ام چون بر سر دوراهی ماندن یا جدا شدن از پرسپولیس قرار گرفته‌ام.

-    ایمان رزاقی‌راد بازیکنی که فصل گذشته در سایپا بازی می کرد و محسن میرآبی که فصل قبل در تیم راه‌آهن حضور داشت امروز با عقد قراردادی داخلی به باشگاه پیکان قزوین پیوستند.

-    علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را به مدت 2 سال تمدید کرد.

-    اردشیر پورنعمت، مدیر عامل باشگاه ملوان از امضای قرارداد با 4 بازیکن مطرح خبر داد. او گفت: قرارداد پژمان نوری از پرسپولیس، جعفری از سپاهان، آدریانو آلوز و حسین ابراهیمی از داماش برای پیوستن به ملوان بسته شد.

-    باشگاه استقلال اهواز برای تقویت خط دروازه خود همچنان به دنبال جذب حسن رودباریان است.

-    وقتی مسئولان شاهین بوشهر با محمد محمدی تماس گرفتند، تصورشان این بود که می‌توانند با رقمی منصفانه او را به بوشهر بکشانند،‌ اما این دروازه‌بان در پاسخ به شاهینی‌ها 450 میلیون تومان طلب کرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد