استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

صادقی:مرفاوی مربی بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران ،امیرحسین صادقی با بیان این مطلب ادامه داد: مرفاوی پیش از این هم سابقه سرمربیگری داشته و اکنون به تبحر بیانش اضافه شده است.هفت سال شاگرد مرفاوی بودم و با تاکتیک های وی آشنا هستم و به نظر من وی تمام ویژگی های یک سرمربی بزرگ را دارد.

وی درخصوص بازگشت خود به استقلال افزود: هر فردی در زندگی به دنبال رسیدن به اهداف خود است و یکی از هدف های من نیز بازگشت دوباره به استقلال بود.در مس تجربه خوبی کسب کرده و با شخصی کار کردم که خودش یکی از ریشه های اصلی تیم استقلال محسوب می شود.

صادقی با تاکید بر این مطلب افزود: از مظلومی واقعا تشکر می کنم، وی یکی از بهترین مربیانی بود که افتخار داشتم بازیکنش باشم ضمن آنکه برای مس هم آرزوی قهرمانی دارم.وی در پایان اظهار داشت: با بازگشت مجددم به استقلال در این فصل می خواهم دوباره مقام قهرمانی را به دست آورده و در آسیا نیز به همراه سایر بازیکنان تیم بدرخشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
اصلان 1388/04/09 ساعت 08:33 ب.ظ http://love1374.blogsky.com

سلام دوست عزیز من تو رو لینک کردم.وقتی شما منو لیتک کردید به من خبر بدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد