استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

اولویت تیم استقلال جذب بازیکنان فصل قبل است


مدیر تیم فوتبال استقلال تهران می گوید .. اولویت را به جذب بازیکنان فصل قبل اختصاص داده ایم و چنانچه تا چند روز آینده اقدامی در این خصوص صورت نگیرد مجبوریم فکر دیگری بیاندیشیم.
غلامحسین مظلومی در حاشیه تمرین آبی پوشان تهرانی در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبرگفت : تعدادی از بازیکنان فصل گذشته هنوز تکلیفشان را برای ادامه همکاری با استقلال مشخص نکرده اند به همین سبب ازآنان می خواهیم بیایند مذاکره کنند تا مشخص شود آیا تمایلی برای ادامه همکاری دارند؟
وی در ادامه با اشاره به آغاز تمرینات تیم استقلال از چند روز گذشته گفت : ملی پوشان تیم نیز تا چند روزآینده به جمع سایراعضا می پیوندند.
مدیرتیم استقلال تصریح کرد: روته مولر دستیارسرمربی تیم برای کارهای شخصی خود به آلمان رفته است و تاچند روز آینده به تیم می پیوندد.
وی افزود: خبرتعلیق باشگاههایی که مطالبات بازیکنان را پرداخت نکرده اند را شنیده ام و می دانم که واعظ آشتیانی با تدبیر و توانایی ای که دارد نمی گذارد دراین خصوص مشکلی برای استقلال پیش آید و با درایت موارد مالی باشگاه استقلال را برطرف می کند.
مظلومی گفت : کادر فنی جدید هدفش دفاع ازعنوان قهرمانی تیم فوتبال استقلال تهران و حضور پرقدرت در جام باشگاههای آسیاست و بی شک ضعف های این تیم در فصل قبل را برطرف می کنند و تیمی را روانه میدان می کنند که طرفداران استقلال راضی باشند.
صداو تصویر دارد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد