استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

فولاد - استقلال؛ خیز آبی ها برای صدرنشینی

فولاد - استقلال؛ خیز آبی ها برای صدرنشینی
http://mahyarhr2.persiangig.com/image/post%202/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A7%D9%84%20%D9%88%20%D9%81%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AF%20%D8%AE%D9%88%D8%B2%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg

به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران امشب با برگزاری 2 دیدار پایان می یابد که طی آن تراکتورسازی تبریز با  شهرداری تبریز و فولاد خوزستان با استقلال تهران دیدار می کند.

استقلال- فولاد خوزستان

استقلالی ها که در هفته های آغازین لیگ برتر امتیازات خوبی را از آن کرده اند و با 10 امتیازی که بدست آورده اند، امیدوارند تا صدر جدول را از آن خود کنند.

مظلومی و شاگردانش که فصل گذشته و در دیدارهای رفت و برگشت برابر تیم خوزستانی نتایج  2 بر یک و  4 بر یک شکست خوردند، برای اینکه انتقام خود را از جلالی و شاگردانش بگیرند و شکستی را در کارنامه خود ثبت نکنند، باید در ورزشگاه تختی و در مقابل هواداران فولاد پیروز باشند.

تیم استقلال که برخی از بازیکنانش همچون فرهاد مجیدی، حنیف عمران‌زاده و مجتبی جباری به واسطه دعوت به اردوی تیم ملی روحیه‌ای مضاعف پیدا کرده‌اند، باید بر هوای گرم اهواز غلبه کنند تا به کی روش ثابت کنند که در انتخابش اشتباه نکرده است.

 فولاد خوزستان نیز تیم 7 امتیازی است و با پیروزی در این دیدار می تواند خود را از رده ششم بالا بکشد و به صدر جدول نزدیک تر شود.

تراکتورسازی تبریز - شهرداری تبریز

شهرآورد تبریز در حالی در هفته پنجم آغاز می شود که این دیدار نخستین دربی لیگ یازدهم است و برای هواداران تبریزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

تراکتورسازی تبریز که در این فصل قلعه نوعی را روی نیمکت مربیگری خود دارد و نتایج مطلوبی را طی چهار هفته گذشته کسب کرده و اکنون نیز رتبه سوم جدول را در اختیار دارد.

شهرداری تبریز که دومین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند، در دربی های فصل گذشته نتوانست تراکتورسازی را مغلوب کند و این تیم امیدوار است با برتری در این دیدار علاوه بر کسب 3 امتیاز و صعود در جدول نخستین برتری خود برابر تیم همشهری را جشن بگیرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد