استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

گزارش منصور پور حیدری از آخرین وضعیت تیم استقلال تهران .

گزارش منصور پور حیدری از آخرین وضعیت تیم استقلال تهران .



http://64.130.220.65/Multimedia/pics/1389/4/Sport/379.jpg

منصور پورحیدری در گفت‌وگویی  عنوان کرد: در بازی با فجر به لحاظ کار گروهی آنچنان ایده‌آل نبودیم اما با همین کمبودها خوب نتیجه می گیریم. فجر تیم دونده و با انگیزه‌ و بازی با آنها سخت بود.

وی افزود: بچه‌ها هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند. آندرانیک تیموریان که برای ما کار می کند سلامت کامل ندارد. او با درد در ناحیه پا بازی می کند. دردی نیست که مشکل داشته باشد اما به هر حال شادابی هم ندارد. فریدون زندی و پژمان منتظری در حال کار هستند تا بهبود پیدا کنند و وضعیت جاسم کرار هم که مشخص است.

سرپرست تیم استقلال درباره اینکه چه طور به این استقلال پرمهره می گویند با کمبود مواجه هستند، گفت: من قبول ندارم که پرمهره هستیم. استقلال فقط بازیکنان بزرگ دارد که همه این بازیکنان هم به طور کامل در اختیار مظلومی قرار نگرفته‌اند. تیم کامل نیست تا بتواند از همه مهره‌ها استفاده کند.

پورحیدری در ادامه گفت‌وگو  درباره اینکه آیا درست است بازیکنی مثل جباری دو سه روز قبل از بازی قهر کند و سپس روز مسابقه به اردو بیاید و آیا این روش در تیم تسری پیدا نمی کند، اظهار داشت: مسلما یک تیم نمی تواند به این شکل کار را پیش ببرد. دیدید وقتی هم که جباری برگشت چون دو جلسه در تمرینات غیبت داشت، از نیمه دوم از او استفاده شد در حالی که جباری بازیکن بزرگی است و می توانست از ابتدا به تیم کمک کند. جباری این دفعه خودش برگشت و با مظلومی حرف زد.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم دیگر چنین مسائلی در تیم نباشد. مشکلات مالی زیاد داریم و فتح‌الله‌زاده هم در تلاش است این مشکلات حل شود.

پورحیدری در پاسخ به این سؤال که اگر او سرمربی استقلال بود از جباری استفاده می کرد، گفت: حالا که سرمربی نیستم تا بخواهم جواب بدهم، مسئولیت تیم با مظلومی است و من تلاش می کنم حاشیه‌های اطراف تیم کمتر شود.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه گفته می شود فرهاد مجیدی به دلیل استفاده از جباری مقابل فجر قهر کرده و در تمرینات شرکت نمی کند، عنوان کرد: ‌اصلا چنین چیزی نیست. این بحثی است که در مطبوعات راه افتاده و کارخانه این گونه خبرسازیها در مطبوعات خوب کار می کند. اتفاقا فرهاد مجیدی تلاش می کرد که این مشکل حل شود و انتشار چنین خبرهایی بی انصافی است. او قبل از بازی برای ریکاوری بعد از بازی از مظلومی اجازه گرفت تا در تمرین نباشد.

وی در مورد آمادگی میلاد میداودی و اینکه دوست داشته مقابل فجر به میدان برود،‌ گفت: وضعیت میلاد خیلی بهتر شده است. مظلومی تصمیم داشت مقابل فجر 15 دقیقه از او استفاده کند اما مصدومیت شیرزاد باعث شد برنامه‌های تاکتیکی ما تغییر کند. میلاد از این موضوع ناراحت نیست و خودش می داند که مظلومی نمی خواهد او دوباره آسیب ببیند.

پورحیدری در پایان در مورد رقابت بین تیم‌های صبا، تراکتورسازی،‌ استقلال و وضعیت پرسپولیس گفت: خوشبختانه رقابت خوبی در تیم به وجود آمده است. من امیدوارم پرسپولیس هر چه زودتر شکل خود را پیدا کند. این تیم قابل احترام است و با یک برد شرایط آن عوض می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد