استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

پیروزی شیرین استقلال با درخشش مهدی رحمتی

پیروزی شیرین استقلال با درخشش مهدی رحمتی


http://media.farsnews.com/Media/9005/ImageReports/9005180082/6_9005180082_L600.jpg

تیم‌های فوتبال استقلال و داماش گیلان از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه آزادی تهران در مقابل بیش از 70 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نیتجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
دو تیم در دقایق ابتدایی نیمه اول بازی پایاپایی را برابر هم به نمایش گذاشتند و بارها فرصت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که هیچ‌کدام از آنها راه به جایی نبرد.

در ادامه نیمه اول این دیدار فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال در دقیقه 32 از اشتباه خط دفاعی داماشی‌ها و توپی باد آورده بهترین استفاده را کرد و با ضربه‌ای فنی دروازه محمد محمدی، دروازه‌بان فصل گذشته استقلال را باز کرد.
در دقایق پایانی این نیمه داماشی‌ها در یک موقعیت که از روی نقطه کرنر ارسال شد، 2 بار پی در پی تیر افقی دروازه استقلال را لرزه درآوردند اما این توپ به گل تبدیل نشد تا استقلالی‌ها در نیمه اول با برتری راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم داماش که چیزی برای از دست دادن نداشت حملات زیادی را روی دروازه استقلال ترتیب داد، اما استقلالی‌ها هم پا عقب نگذاشته و در این نیمه بیشتر چشم به ضد حملات داشتند.
در ادامه نیمه دوم و در دقیقه 80 داماش که برای رسیدن به گل بی محابا حمله می‌کرد، روی یک ضربه کرنر دیگر دو بار پیاپی دروازه استقلال را تهدید کرد که هر دو موقعیت با درخشش رحمتی از دست رفت.
در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

یدالله جهانبازی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. وی به آندرانیک تیموریان از استقلال کارت زرد نشان داد.
استقلال با این پیروزی در پایان هفته دوم 4 امتیازی شد و با گل زده و خورده برابر با شاهیان بوشهر مشترکاً با این تیم در رده چهارم جدول قرار گرفت. داماش نیز نخستین شکست فصلش را پس از صعود به لیگ برتر پذیرا شد.

*ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی - پژمان منتظری - جواد شیرزاد - کیانوش رحمتی - حنیف عمران‌زاده - آندرانیک تیموریان (88 - توحید غلامی - مجتبی جباری - فرهاد مجیدی - ولید علی (69 - مهدی امیرآبادی) - آرش برهانی (92 - میلاد میداودی) - علی حمودی.
سرمربی: پرویز مظلومی


*ترکیب داماش:
محمد محمدی - مهدی مهدوی‌کیا (60 - حسین ابراهیمی) - محمد غلامی (58 - جهانگیر عسگری) - میلاد زنیدپور (84-مصطفی حاجتی) - محمدرضا مهدوی - سید علی حسینی - جنیور آلوز - علی نظیف‌کار - ابوذر رحیمی - باتیستا داسیلوا - محمد آبشک.
سرمربی: مهدی دینورزاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد