استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مبعلی: سال بعد به استقلال بر می گردم

مبعلی: سال بعد به استقلال بر می گردم


http://www.ipna.ir/upload/picture/c1ac7f26-ee25-47dc-b688-d618a71c0c47.jpg



هافبک فصل پیش تیم فوتبال استقلال با حضور در تمرینات شب گذشته (دوشنبه) این تیم شرکت کرد و عملکرد استقلال را در فصل نقل و انتقالات مثبت ارزیابی کرد.

"ایمان مبعلی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره شرایط استقلال گفت: من شب گذشته در تمرینات استقلال شرکت کردم و شرایط این تیم را خوب دیدم. با وجودی که بازیکنان خوبی از این تیم جدا شدند اما بازیکنان بهتری را جایگزین آنها کرده‌اند.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردم مسئولان استقلال در فصل نقل و انتقال تا این حد خوب عمل کنند. من در انتخاب تیم جدیدم عجله کردم. خیلی تلاش کردم که قراردادم را با تیم اماراتی فسخ کنم اما نشد. شاید قسمت این بود که یکسال در امارات بازی کنم. امشب (دوشنبه) هم به امارات می‌روم.

مبعلی خاطرنشان کرد: یک فصل در امارات بازی خواهم کرد و این قول را می‌دهم که بعد از یکسال به استقلال برگردم. امیدوارم مسئولان باشگاه بعد از برگشتم خواهان من باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد