استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

اسم خسرو در لیست سپاهان به سازمان لیگ رد شده است

استقلال 48 ساعت فرصت دارد


http://www.inn.ir/iran_media/image/2011/07/177010711_orig.jpg

غلامحسین حسینی در خصوص آخرین وضعیت خسرو حیدری به خبرنگار شبکه ایران گفت: باشگاه سپاهان اسم خسرو حیدری را در لیست ارائه شده به سازمان لیگ رد کرده است. این اتفاق دوشنبه هفته گذشته در همان جلسه تعیین تکلیف حیدری افتاد.

رییس هیئت مدیره باشگاه سپاهان افزود: بحث ما این بود که خسرو حیدری در سپاهان بماند. ولی متاسفانه شرایطی در سازمان لیگ و فدراسیون پیش آمد که قرار شد خسرو به استقلال برود. در این بین مبلغ مورد نظر که خواسته حداقلی باشگاه سپاهان است اگر تامین نشود، حیدری بازیکن ما خواهد بود.

حسینی اظهار داشت: هدف بزرگ ما نگه داشتن خسرو بود و انصافا آقای ساکت هم نهایت تلاش شان را کردند. با این حال طبق صورتجلسه ای که شده ظاهرا قرار است اگر باشگاه استقلال ظرف یکی، دو روز آینده به تعهد خود عمل نکند، حیدری عملا بازیکن سپاهان باقی بماند. البته این موضوع مکتوب نشده اما قول داده شده که این اتفاق بیفتد.

وی در ادامه افزود: پس از اتمام لیگ، حیدری به همراه خانواده خود به مسافرت خارج از کشور رفت. او پس از بازگشت جلسه ای با حضور من و ساکت در هتل هما داشت. خسرو در آن جلسه ابراز تمایل کرد و قول داد که در سپاهان بماند. ولی بعدا مشکلات خانوادگی مطرح شد و جالب اینکه مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ بحث مصالح ملی را پیش کشیدند. در هر حال ما روی قول حیدری در آن زمان حساب کردیم و بازیکنی نگرفتیم.

رییس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در انتها از اقدام مسوولان برای استقلالی کردن حیدری گلایه کرد: موفقیت تیم سپاهان که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد هم بخشی ازمصالح ملی است. تیم های ملی ما چند سال است که ناکام هستند و همین برد خفیف یک بر صفر اخیر برابر مالدیو هم نشان می دهد که آینده چگونه خواهد بود. در این شرایط حرف من این است که حداقل به رفتن خسرو اصرار نکنید که تیم های باشگاهی هم جزئی از مصالح ملی هستند. سپاهان در مرحله حساسی در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و بازیکنی مثل خسرو حیدری می تواند بسیار برای ما مفید باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد