استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

اولین صحبتهای فریدون زندی پس از پیوستن به تیم استقلال تهران.

اولین صحبتهای فریدون زندی پس از پیوستن به تیم استقلال تهران.  

 

 فریدون زندی که ظهر امروز شنبه با حضور در محل باشگاه استقلال و دیدار با علی فتح الله زاده برای یک فصل حضور در جمع آبی پوشان با این باشگاه به توافق رسید ضمن بیان این مطلب افزود: از ابتدای فصل نقل و انتقالات دنبال رفتن به یک تیم خوب بودم و با وجود اینکه پیشنهادهای زیادی داشتم اما ترجیح دادم به استقلال بروم.

وی ادامه داد: احساس کردم می توانم با استقلال موفق باشم چرا که این تیم پتانسیل قهرمان شدن را هم در رقابتهای لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا دارد. با این حال گرفتن رضایت نامه ام زمان زیادی برد و به همین خاطر در روز پایانی فصل نقل و انتقالات توانستیم با این باشگاه به توافق برسم.

بازیکن فصل پیش تیم فوتبال استیل آذین خاطرنشان کرد: از اینکه استقلال را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم به موفقیت این تیم کمک کنم.

فریدون زندی در پاسخ به این پرسش که آیا بازهم شاهد حضور یک بازیکن با حاشیه های فراوان خواهیم بود افزود: حالا تجربه ام زیادی شده و سراغ حاشیه ها نمی روم. حاشیه برای یک بازیکن چیزی به جز دردسر ندارد و تمام تلاشم این است که در استقلال فوتبال بدون حاشیه ای را دنبال کنم.

زندی در پایان گفت: به دلیل حسن نیتی که در مسئولان باشگاه استقلال دیدم خیلی زود با آنها به توافق رسیدم و امیدوارم بتوانم با ارئه بازیهای قابل قبول پاسخ این اعتماد را بدهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد