استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

بالاتر از سقف قرارداد پرداخت نکردیم

طالب‌لو از شاهین به تیم ملی‌ می‌رود


http://lh5.ggpht.com/_tFf9MnYl7-E/SgExyR8-zlI/AAAAAAAAAIE/JuX1D0V5Mq4/vahid-talebloo5.jpg

سخنگوی باشگاه شاهین بوشهر از رعایت سقف قرارداد توسط این باشگاه در جذب بازیکنان جدید خبر داد و گفت: تنها مزیت شاهین نسبت به تیم‌های دیگر پرداخت نقدی پیش قرارداد است.

مجید ابوالفتحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اینکه گفته می‌شود وحید طالب‌لو با مبلغی پیش از سقف قرارداد به تیم شاهین پیوسته است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اگر کسی پیدا شود و بگوید قرارداد ما با یکی از بازیکنانمان بیش از سقف قرارداد است، به وی جایزه خواهیم داد.

وی ادامه داد: باشگاه شاهین به رعایت قانون سقف قرارداد پایبند است و هیچکدام از بازیکنانی که به این تیم آمده‌اند، بیش از سقف قراردادی که توسط مسئولان فدراسیون اعلام شده، دریافت نکرده‌اند. ما تنها پیش قراردادمان بیش از سایر تیم‌ها بوده و بصورت نقدی به بازیکنان پرداخت می‌شود.

عضو هیئت‌‍ مدیره و سخنگوی باشگاه شاهین با ابراز رضایت از وضعیت تیم فوتبال این باشگاه خاطرنشان کرد: در یکی از بندهای قرارداد طالب‌لو با شاهین بوشهر آمده است این بازیکن در صورت نیاز باشگاه استقلال، می‌تواند به این تیم بازگردد. ما هم با این مسئله موافقت کردیم و هر زمان که استقلالی‌ها به این دروازه‌‎بان نیاز داشتند، حاضریم وی را به استقلال برگردانیم.

وی با اشاره به اینکه استقلالی‌ها در صورت تامین نظر هادی شکوری، می‌توانند این بازیکن را هم به خدمت بگیرند، اضافه کرد: قطعا هدف هادی شکوری، میثم منیعی و وحید طالب‌لو از حضور در تیم شاهین انگیزه بالای آنها برای ثابت کردن توانایی‌هایشان است و من مطمئنم این سه بازیکن از تیم شاهین به تیم ملی می‌رسند.

ابوالفتحی در پایان با بیان اینکه در حال رایزنی با دو بازیکن دیگر است که در صورت توافق نهایی آنها هم به شاهین می‌آیند، در پایان گفت: شاید ما تمرینات را خیلی دیر شروع کردیم اما با تلاش حمید درخشان، در حال حاضر شرایط تیم مطلوب است و بازیکنان برای حضور موفق در لیگ برتر به بهترین شکل آماده می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد